Loonadministratie

Loonadministratie is een gevoelig onderdeel van uw onderneming dat veel specifieke kennis vereist. Veel organisaties in het MKB zijn te klein om iemand in dienst te nemen en zo bestaat het gevaar dat loonadministratie een bijzaak wordt. Wij nemen u de zorg voor de complete loonadministratie uit handen. Onze administratieve medewerkers zijn uitstekend op de hoogte van alle regelgeving en kunnen u bijvoorbeeld helpen met het opstellen van arbeidscontracten, het maken van pro forma boekingen en de jaarlijkse rapportage voor de belastingdienst. Maar ook kunnen zij u praktisch werk uit handen nemen en bijvoorbeeld de loonstroken maken.

Wij verzorgen de loonadministratie via Loket Online. Werkgevers en werknemers kunnen hierop inloggen. Er is tevens een HRM-module beschikbaar. Zie hiervoor de link naar Loket.nl.

Onze dienstverlening omvat onder andere:

  • Inrichten en begeleiden van uw salarisadministratie.
  • Aanleveren van de loonheffingsaangifte
  • Maken van bruto-netto/netto-bruto salarisberekeningen (ook pro forma).
  • Versturen van loonslips in tweevoud, voorzien van cumulatieven.
  • Aanleveren van premiestaten (periodiek en cumulatief).
  • Berekenen van loonkosten per uur.
  • Aanleveren van loonjournaalposten (periodiek en cumulatief) t.b.v. de boekhouding.
  • Aanleveren van de belastingaangifte.
  • Verzorgen van de jaarlijkse werkzaamheden voor de fiscus.
  • Beoordelen van arbeidsovereenkomsten.
  • Beoordelen van secundaire (fiscale) arbeidsvoorwaarden.

Neem gerust contact op om een afspraak te maken of vraag online om informatie, een prijsindicatie of onze brochure.